Du er hjertelig velkommen til å være med på tur til Sjøglimt leirsted, Ørje, sammen med Halden, Rokke og Rakkestad Normisjon torsdag 28.mai.Vi spiser middag sammen: Røkt svinekam med gratinert nykål og poteter. Karamellpudding og kaffe til dessert - 270 kroner per kuvær (som betales på stedet).Det blir en kort omvisning på leirstedet, før vi samles i "stua" til en andakt med Anne Ca Degnes og sang av en mannsgruppe fra Rakkestad. Vi avslutter samlingen med marsipankake og kaffe!Felles avreise fra Normisjonshuset på Glenne kl. 17.30.Påmelding innen 20.mai (grunnet middagsservering). Påmelding til Bjørg Saksæther på telefon 90725082.