Hjertelig velkommen til det siste møte på Normisjonshuset denne våren. Regionleder Ole-Kristian Delviken hilder andakt og musikklaget vårt deltar med sang. Vi satser på fint vært og griller og spiser mat ute. Blir været dårlig, spiser vi inne.Vi ønsker alle en god sommer, og treffes igjen 20. august til Bønn og samtale. 23. august kl. 18 har vi Samlingsfest på huset. Nærmere info om høstprogrammet kommer etter hvert.